vrijdag 22 april 2011

Long time no see =)

Het is veels te lang geleden dat ik een blog heb gepost. Laatste post, juni 2010 zag ik net staan. Mijn leven afgelopen half jaar was dan ook een zooitje ongeregeld, en grote kans dat daardoor het bloggen ook even stil heeft gestaan. Maar, ik ga weer beginnen. Tenminste, dat is mijn voornemen.

Mijn afgelopen jaar in het kort:
- Lief vriendje Pim! (wow, 15 mei alweer een jaar!)


- Zoals vorige blogpost vertelt: afgestudeerd aan muziektherapie

- Sziget afgelopen zomer met Maartje was een feest =)




- Ook dit jaar was er weer een prachtige Youth Leadership Summit (YLS)


- Aan de deeltijd studie Opleidingskunde (HAN) begonnen, maar in januari alweer gestopt vanwege andere verwachtingen helaas
- Ik ben gaan werken als pedagogisch medewerker op buitenschoolse opvang De Kameleon van KION, een nieuwe doelgroep ontdekken: de kleuters!
- Ondertussen gaan de concerten ook gewoon door: Disco Ensemble, Danko Jones, Pendulum, Justin Nozuka, Apocalyptica, Vampire Weekend, Angels & Airwaves en Rise Against
- Ik ben voor mezelf begonnen! "Esther Reuver, Training, Coaching & Muziektherapie" is een feit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten