maandag 2 januari 2012

Verhuisd!

Allereerst de allerbeste wensen voor 2012 voor iedereen! Hopelijk hebben jullie een spetterende jaarwisseling gehad.

Inmiddels ben ik verhuisd naar Den Bosch! Nadat ik 4 jaar en 9 maanden in de villa heb gewoond werd het tijd voor een plekje voor mezelf zonder vieze keuken. Al ga ik het uitzicht over de Waal naar Nijmegen echt wel missen. Daarnaast was het vanuit Lent een uur treinen naar mijn werk in Utrecht, en vanuit Den Bosch is dat nog maar een half uurtje. Ook woon ik nu dichter bij mijn ouders en zus in Eindhoven en ook dichter bij Pim. Dus we gaan elkaar nu ook vaker zien!
Het is een appartement wat eigenlijk te koop staat. Ik huur het voor een jaar, daarna zien we wel weer verder.

Even iets over het appartement, het is 75m2, heeft 2 (kleine) extra kamers en een huuuuuuuge woonkamer. Het ligt net buiten het centrum van Den Bosch (op loopafstand van de Sint Jan), en ik heb uitzicht op de bootjes van de Zuid-Willemsvaart. Van de ene (Waal) bootjes naar de andere bootjes. Prachtig!

Ik was ook nog eens net op tijd de villa uit. Zo ongeveer op de dag van verhuizen kregen we te horen dat we er per eind maart definitief uit moesten. Ze gaan beginnen aan de verbouwing van het huis.

Met veel leuke herinneringen kijk ik terug op de tijd dat ik in de villa gewoond heb. Vooral in de zomers was het prachtig met de kampvuurtjes in de tuin en het zwembad. En natuurlijk de grote tuinfeesten. Legendarisch als je het mij vraagt. En de vierdaagsefeesten met het aanmoedigen van de lopers op de dijk mag ook zeker niet vergeten worden. <3

Ik ga gegarandeerd een gezellige tijd tegemoet in deze mooie stad, al ga ik Lentje ook echt wel missen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten