dinsdag 24 februari 2009

Verhuizen!

Jaaaaaaaaaa ik ga verhuizen! En wel 1 kamer verderop! De kamer naast mij is namelijk net zo groot als de kamer die ik nu al heb, maar dan 115 euro goedkoper per maand, en daar kan je veeeeeeel leuke dingen van doen... Dus gister heb ik met mama alle muren mooi wit geverfd, en nieuw laminaat gekocht. Wel vet duur, maarja, als ik er toch 115 euro per maand op vooruit ga kan dat er nog wel af. Ik hoef maar 2 maanden te wachten en ik heb het laminaat er alweer uit!
En het wordt vast heel erg mooi, dus ik heb ook vet zin om te verhuizen. =)

1 opmerking:

  1. Wow, ja voor zo'n voordeel zo ik ook gaan verhuizen, al is het maar 1 kamer verder op! 115 euro per maand is een groot voordeel. Ik ben net van een 12m2 kamer naar een 3 kamer appartement verhuisd die 60 euro per maand duurder is dan de kamer. Ik betaal iets meer maar heb veel meer ruimte.

    BeantwoordenVerwijderen