dinsdag 9 augustus 2011

Ik heb werk!

En nu mag iedereen het weten ook.

Ik ben aangenomen bij NJR als projectmedewerker bij het Nationaal Jeugddebat! Het project waar ik al sinds 2006 betrokken ben als vrijwilliger. Eerst was ik deelnemer, toen procesbegeleider en toen trainer. Dus ik ken het hele project van binnenuit.

En nu dus een stap verder, projectmedewerker! Ik organiseer het project en begeleid de vrijwilligers die bij erbij betrokken zijn.

Naast dat ik het organiserende en "coachende" werk erg leuk vind, vind ik de organisatie zelf ook nog eens perfect. Het is een duurzame organisatie (jum, elke dag biologische lunch!) en er werken bijna alleen maar mensen jonger dan 30 jaar.

Nu is het nog voor 24 uur, maar vanaf januari voor 32 uur. 4 dagen vol werk dus! Ik ben blij =)

2 opmerkingen: