vrijdag 14 augustus 2009

Vakantie

Naja, eigenlijk is de vakantie alweer bijna afgelopen. De tijd ging snel! Ik weet niet echt waardoor dat kwam, aangezien ik niet eens op vakantie ben geweest. Door wat omstandigheden is het me helaas niet gelukt om met iemand op vakantie te gaan. Volgende keer beter. Wat ik wel heb gedaan, tsja. Veel, uitstapjes, festivals, bezoekjes enz.

Ik ben met mijn zusje Judith, haar vriendje en een vriend van hun naar Bobbejaanland geweest in Belgie. Dat was erg leuk, mooi park, ik was er nog nooit geweest. Omdat zo'n 30 graden was gingen we al vrij snel in de Banana Battle, waar je op elkaar moet schieten met waterkanonnen. Toen ik eruit kwam leek het net alsof ik onder douche was gestapt met kleren aan. Voor even is dat wel lekker in die 30 graden, maar na een uur ging ik het wel vervelend vinden dat mijn schoenen nog steeds sopten. Maar na een paar rondjes achtbaan waren we al aardig opgedroogd.



Verder ben ik naar het festival Solar geweest! In Roermond aan de Maasplassen. Een ontzettend fijn dance (maar ook veel andere muziek) festival, wat ook erg mooi aangekleed is. Ik ging er met Erik en Levi naar toe. Dankzij Erik kon ik gratis! =) Voordat het festival uberhaupt was begonnen was er al een dode gevonden, iemand uit Belgie die cocaine, softdrugs en alcohol door elkaar heeft geprobeerd. Dat blijkt dus niet handig te zijn. Een dag later heb ik het geweten, voordat ik het Solar terrein op kwam duurde het een kwartier voordat ik volledig binnenstebuiten was gehaald. Daarna stond er ook nog eens een drugshond bezoekers te besnuffelen. Ik ben nog nooit zo goed gecontroleerd op een festival.
Verder heb ik veel gezien. Veel nieuwe DJ's ontdekt, gesprongen op happy hardcore, half in een pit gestaan bij Osdorp Posse en op de Bavaria stand gedanst op Booka Shade. Het was geweldig!



Dit weekend maar eens kijken of ik in ons zwembad kan zwemmen (het wordt warm!) en mijn ouders die terug zijn van de Azoren bezoeken. Daarna komt Lowlands er alweer bijna aan.

Oh en trouwens, ik heb een site! www.estherreuver.nl Check it out, yeah!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten