woensdag 9 december 2009

Communiceren is moeilijk!

Op de HAN dan... Sinds een tijdje is de coördinatrice van onze minor Huiselijk Geweld ziek, en sindsdien loopt echt alles verkeerd. Gastdocenten kunnen de goede lokalen niet vinden en er zijn verkeerde tijden doorgegeven. Dan zijn wij wel aanwezig maar de docent niet, en andersom, om gek van te worden. En dat terwijl we maar 1,5 dag per week school hebben, dus de lessen die ik heb volg ik graag!
Vandaag was het weer zover. Ik stond op tijd op om naar school te gaan en ik keek nog even mijn mail. Ik had een bericht van een docent met het nieuwe rooster, waar de les van vandaag niet op stond. Dus ik heb haar gemaild met de vraag of deze les dan niet doorging. Even later kreeg ik mail terug van die docent (dus niet de docent waar we eigenlijk les van zouden hebben) dat de les inderdaad uit zou vallen. Later bleek dat we wel les zouden hebben, alleen 2 uur eerder en samen met de parallel klas, maarja, toen was het al te laat. Pff ik had die les echt wel nodig, een beetje praktische oefening in gespreksvaardigheden kon ik wel gebruiken!
Nu eis ik eigenlijk compensatie, geen performance assessment ofzo. Maar helaas kan ik daar alleen maar van dromen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten