maandag 7 december 2009

High Fidelity nummer 2

Want jahoor, ik mocht weer meespelen bij de bigband/orkest High Fidelity uit Duitsland. Eerder schreef ik al een blog hierover, want net voor de zomer kreeg ik ook de kans om met deze geweldige band mee te spelen.
Ditkeer was het een Ballads Night waar het om ging. Ik kon meespelen omdat ze vanuit het klassieke karakter een dubbele bezetting van strijkers wilden. Dus geluk voor mij! Het waren 2 avonden voor 400 man aan lange tafels met tafelbediening, en wij speelden (in gala) alleen ballads. Met nummers als Kiss From A Rose, Merry Christmas Baby, You Give Me Something, If I Ain't Got You, Angels, So This Is Christmas, Music, Baby It's Cold Outside, Viva La Vida en Hero vulden we de avond. Het was echt weer zo super gaaf! Niet alleen het spelen van hippe nummers voor veel publiek, maar ik heb ook enorm genoten van de lieve mensen en het dansen en kletsen op zaterdag avond. Wat wel betekent dat ik nu vrij brak ben.
Volgens mij zijn er foto's gemaakt, deze volgen dan later.
Ohja, en nog 1 ding, we waren dus in gala gekleed, wat betekent dat Esther op hakken (pumps) liep van een centimeter of 5 hoog. Haha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten