zaterdag 12 december 2009

RIP

Mijn computer is overleden!
En zomaar ineens, hij gaf niet eens aan dat hij ziek was. Nadat hij in slaap was gevallen werd hij niet meer wakker... Ik heb de dokter gebeld, en hij legde mij uit dat hij waarschijnlijk dood is gegaan omdat hij niet meer wilde eten, maar het zou ook goed kunnen dat het moederbord was doorgebrand... Heb ik mijn schatje te hard laten werken? En waarom gaf hij niet aan dat het allemaal teveel voor hem was? =( Arme computer. Gelukkig was er met het geheugen niks mis, dat kan ik weer in een andere computer stoppen om mijn oude bestanden op te halen. Ik was namelijk al erg ver met mijn afrondende verslagen van deze periode. Balen! Gelukkig leeft zusje minilaptop nog wel, en daar maak dan nu veel gebruik van.
Dus nu op zoek naar een nieuwe computer... Ook lekker gepland in de decembermaand... Pff naja aanslag op mijn rekening dan maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten