woensdag 11 mei 2011

5 mei en Mama's Pride

Vorige week was het 5 mei, wat natuurlijk gelijk staat met bevrijdingsfestival! Ik moest eigenlijk werken, ik had er namelijk helemaal niet bij stil gestaan dat 5 mei geen nationale feestdag is. Wat ik eigenlijk onzin vind, want waarom is er dan wel een 2e Pinksterdag? Maargoed, daar gaat het nu niet over.

Uiteindelijk heb ik dus vrij gekregen om naar Roermond te gaan. Ik wilde namelijk heel graag Colossa zien! Ik ging er eigenlijk vanuit dat er wel iemand zou zijn die ook naar Roermond zou gaan, maar dat bleek niet zo te zijn, dat had ik dan ook beter eerst kunnen checken voordat ik vrij ging vragen. Ik heb toen besloten alleen naar Colossa te gaan, en vervolgens door te reizen naar Pim.

Maarr toen wilde Pim het er wel op wagen om ook even te komen! Nadat we veel te pittig bij de V&D hebben gegeten zijn we Colossa gaan kijken. En ik vond het een vet optreden. Het is een leuke, strakke band met hele toegankelijke rock. En de liedjes blijven hangen: "Darling I Want You!".



Na het optreden nog even naar achter gelopen om naar Bas te zwaaien, dat had ik hem namelijk via Twitter beloofd. =)


Na een paar fijne dagen bij Pim werd het op zondag afgesloten met Mama's Pride. Een klein (maar steeds groter wordend) gratis festival in Geleen. Eigenlijk begon het voor ons op zaterdag avond al, want Chef Special was letterlijk te horen bij Pim thuis, ookal woont hij 1 km van het terrein af.
Voordat we naar het terrein gingen zijn Pim en ik nog even langs Veer gegaan voor ziekenbezoek, want ook zij heeft een auto ongeluk gehad (nummer 3 in vrij korte tijd in mijn omgeving). Daarna gingen we met z'n drieën naar het Mama's Pride park. Precies op tijd voor Krach! Wat een leuke band is dat! Met geniale teksten als: "I Almost Cut My Beard!". Haha.
Het was wel erg warm, dus we zijn na Krach weer naar huis gegaan.



Al met al waren het een paar hele leuke dagen! Het festivalseizoen is geopend voor mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten