woensdag 25 mei 2011

Werk gezocht!

Sinds ik afgelopen juni (wow alweer een jaar geleden) ben afgestudeerd als muziektherapeute ben ik op zoek naar passend werk. Omdat ik per september weer aan de deeltijd studie Opleidingskunde ben begonnen wilde ik eerst een part time baantje ernaast. Dat vond ik vrij snel; pedagogisch medewerker op buitenschoolse opvang (BSO) Kameleon voor 2 middagen per week.
Helaas ben ik per januari gestopt met deze opleiding omdat het niet helemaal aansloot bij mijn verwachtingen. Maar dat betekent dat ik sinds januari maar 7 uurtjes per week werk. En dat is niet heel veel.
Daarnaast doe ik ontzettend veel vrijwilligerswerk bij de NJR (Nationale Jeugdraad) en UWC (United World Colleges). Ik zit dus niet stil, en ik verveel me ook niet. Het enige waar ik last van krijg is het gebrek aan geld in mijn portemonnee.

Een paar weken geleden deed ik mee als procesbegeleider aan de Pressure Cooker week (zie een paar blogs eerder), waaruit mijn eigen bedrijfje ontstaan is; Esther Reuver, training, coaching en muziektherapie. En daar zou ik natuurlijk veel meer mee willen doen! Het is dus goed als ik eens wat concreter ga maken wat ik wil, wat ik ben, en waar ik wil werken. Zolang ik geen werk heb kan ik daarmee aan de slag. (Daar volgen vast meer blogs over).

Gisteren had ik met Kilian een conversatie over Twitter waarom ik de social media niet inzet om aan werk te komen. It sounds like a plan! En nou is hij zo lief geweest om op zijn Blog BlikFris een prijsvraag op te zetten: "Help @estherreuver aan een baan!". Een goed plan, al zeg ik het zelf =)

Dus bij dezen, en wil je een BlikFris badge winnen, de gouden tip om mij aan een baan te helpen is meer dan welkom. #helpesther!

2 opmerkingen:

  1. Yes! Dit is de spirit.

    Als dit geen #tigerblood is dan weet ik het ook niet meer. Blijven bloggen en lees vooral ook over het bloggen! Want juist dan word je kritischer. Schrijven kan je enorm helpen bij het vinden naar antwoorden. Bovendien zijn er enorm veel truukjes die je kunnen helpen om bloggen (en schrijven in het algemeen) leuker te gaan vinden!

    Probeer anders elke dag te bloggen wat je meemaakt? Hoeft geen enorm stuk te zijn, 200 woorden o.i.d kunnen al genoeg zijn. Gaat erom dat je jezelf kan laten zien aan de buitenwereld en dat ze zien wie jij bent en wat je in huis hebt.

    Zet 'm op, je kan 't.

    BeantwoordenVerwijderen