zaterdag 24 januari 2009

Vermoeiend

Zo, dat was me m'n weekje wel weer. Volle week stage gehad.
Normaal niks mis mee, ik loop immers al 5 maanden stage, maar het was deze week op een een of andere manier heel erg vermoeiend.
Even nog voor de mensen die het niet weten, ik loop stage als muziektherapeut in het GGZ Noord Midden Limburg. Met 3 verschillende doelgroepen, namelijk adolescenten, volwassenen en forensische cliƫnten. Vooral super interessant en heel divers, maar ook vreselijk vermoeiend dus. Je doet zoveel indrukken op! Ik ben inmiddels ook al bezig met groepen over te nemen, dus ik geef zelf muziektherapie aan een aantal groepen per week. Heel erg leuk!
Komende week is mijn stagebegeleider op vakantie, dus dan ga ik alle groepen (wel 8 in totaal!) overnemen. Ik heb het allemaal goed voorbereid, maar het blijft spannend natuurlijk. Dit is waarschijnlijk de enige kans in mijn hele stageperiode dat ik een hele week alleen ben, dus ik grijp deze kans graag. Maar ik merk nu al dat ik ervoor loop te stressen en de zenuwen heb, en dat is ook al flink energievretend.
Al met al, het is suuuuper leuk, maar ook.... erg vermoeiend dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten