zondag 11 januari 2009

Vriendinnenfestijn

Inmiddels zit ik eigenlijk alweer 6 dagen thuis bij mijn ouders. Natuurlijk in het begin vanwege m'n pols, maar later ook omdat ik het weekend veel dingen in/rond Eindhoven te doen had.

Afgelopen vrijdag ging ik naar een vriendin van de middelbare school, waar nog meer vriendinnen waren. We hadden toen een vast groepje waarmee we vaker afspraken, dat noemden we dan het "vriendinnenfestijn". Super gezellig, altijd lekker samen eten (daarom werd het ook wel het "vreetfestijn" genoemd). Het was afgelopen vrijdag weer als van ouds! Ik had iedereen al heel lang niet meer gezien (toch zeker wel 2 jaar) en het was daarom des te leuker weer af te spreken en bij te kletsen.
Al snel begonnen we over onze oude klas te praten. Ik heb met bijna niemand meer echt contact, een paar van mijn vriendinnenfestijnvriendinnen wel. Zo werd ik weer even flink bijgepraat. Het valt op dat er heeeeeeeeeel veel kan veranderen in zo'n relatief korte tijd. Zo is het bijvoorbeeld zo dat 2 oud klasgenoten al een kind hebben (!!!) en eentje is zwanger. Ook is er iemand al gescheiden (dat wist ik dan weer wel). Ik vind het toch allemaal wel opvallend. Iedereen is ongeveer net zo oud als ik (dus rond de 21 jaar), en dan al 2 kinderen, eentje krijgt een kind, en een iemand is al gescheiden! Hoe raar kan het lopen.
Verder was het vriendinnenfestijnavondje weer als van ouds heel gezellig!
VF to the bone!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten