woensdag 28 januari 2009

Fysio

Afgelopen zaterdag kreeg ik een brief van het Radboud ziekenhuis dat ik woensdag (vandaag) om 15:00 uur een afspraak had bij de fysiotherapie. Dat kwam dus totaal niet handig uit, aangezien ik de hele week alleen ben op stage, en ik om precies die tijd een groep zou hebben waarin 4 mensen afscheid zouden nemen. Bij de muziektherapie houden we dan altijd een ritueeltje, de groepsgenoten draaien dan een nummer voor diegene die weg gaat. En eigenlijk kon ik het dus niet echt maken om naar fysio te gaan. Afgelopen maandag heb ik geprobeerd de therapie te verzetten, maar dat kon niet meer binnen deze week. Toen heb ik een behandelmederwerker gemaild of de groep misschien kon verplaatsen, maar dat kon dus ook niet. Ik baalde er best wel van, omdat de groep zich er wel op verheugd had... Maarja, dus niks aan te doen...
Dus vandaag was ik een dagje vrij, alles vanwege dat half uurtje fysio. De fysiotherapie was wel goed. Het was vooral nog kennis maken en intake. Ze heeft gekeken wat de klachten zijn en wat ik allemaal wel en niet kan met mijn pols. Ook heeft ze opgemeten hoeveel graden ik mijn pols kan buigen, en dat was niet bepaald veel... En ik heb gelijk een reeks oefeningen meegekregen. Ik moet zeggen dat de oefeningen bijna op gymnastieken lijken, maar als daardoor mijn pols weer beter wordt heb ik dat er best voor over =)
Volgende week weer een afspraak, hopen dat ik mijn pols dan een aantal graden verder kan buigen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten